Alla inlägg den 3 december 2014

Av Sara Johansson - 3 december 2014 15:17

Nu är dom här River star och Alvin!! Super fina båda två!!! Min kompis Sanna kommer att rida River star för jag hinner inte! Och Alvin kommer henes syster som heter Saga att rida i bland!! Men jag kommer testa dom först för att se så dom inte har några trix för sig!


Ni ville ha lite mer fakta om hästarna!! Här kommer lite om Blaze!!<3

Namn: Blaze
Ras: brittisk ridponny
Föd: 2010 ( 4 år)
Höjd: 145cm ( D-ponny)
Färg: fux
Kön: hingst

Blaze är en otroligt fin ponny!! Han är super duktig för att bara vara fyra år!! Han har fin hoppteknik och bra dressyr kunskap! Han går fint i form och har tävlat lite i både dressyr och hoppning!!kursiv text

<3

Av Sara Johansson - 3 december 2014 11:40

I dag kommer Alvin till gården!! Det är den hästen som jag la ut en bild på och skrev : ny häst till gården kanske!! Och nu har vi köpt han. Han kommer i dag runt tre tror jag!!! Vi har också en till ny häst som kommer idag!

Nu lite om Frozen hearts äventyr i sto hagen!!! Veterinären kan nu se att Nelly och frozen heart ska få ett föl!!! Det var ju inte meningen att dom skulle få det så det blir inte ett rensasigt föl! Men h*n kommer säkert bli super fin!! Frozen heart är en Welsh cob och Nelly är ett gotlandsrus!! Måste till skolan hejdå!!

Charlie!!

Ny häst

Namn: river star

Skötare: Sanna

Ny häst
Namn: Alvin
Ras: shettis
Ålder: 13 år
Gillar: rida ut i skogen
Ogillar: bada

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards