Alla inlägg den 7 december 2014

Av Sara Johansson - 7 december 2014 20:38

Nu är vi hemma från Tyskland!! Nerjaga kom hem mötes jag av en överraskning!! I stallet stod Isabella!! En häst som är bara min!! Det var en present för att det gick så bra i SM!! Tack!

Jag skriver allt om henne i morgon nu måste jag greja till skolan i morgon hejdå!!

Av Sara Johansson - 7 december 2014 17:50

När vi nu skulle åka hem från Tyskland brättade pappa att vi skulle stana på ett stuteri för att vi skulle hämta en häst så här kommer han!!<3

Namn: Star
Ålder:5
Kön: hingst
Färg: svart
Storlek: stor häst
Skador: inga
Hälsa: topp
Imp: Tyskland
Foder: kraft, Hö och vitamin
Gillar: hoppning och dressyr
Inriden: ja
Inkörd: nej
Inrikting: allround och avel
U: glitter saga
E: story heart

Av Sara Johansson - 7 december 2014 16:12

Jag jag jag jag........... Dör!!

Vi van vi klarade det!!

Jag och Laban gick ju vidare till omhoppning i går och nu i dag skulle vi tävla igen!! Det var fem stycken som gick vidare och en av dom var ju jag!!

När Laban och jag kom in på banan i dag så gick allt perfekt!! Jag fattade galopp styrde Mot första hindret hoppade det och så fortsatte vi MIT nästa. Helt plötsligt ropar dom ut!
- det blev 0 fel och tiden 36:01 jag skritade bort från banan nöjd över en bra tid!! Pappa kom och kramade mig en häst skötare tig Laban och vi gick för att se på dom andra tävlande. När den sista tävlande hade hoppat klart ropade dom i högtalarna
-det blev 0 fel och tiden...... 36:02! Vi har en vinare (Jag trode inte att det var jag men) sen och det är Sara Johansson på Laban!!
Jag trode jag skulle dö pappa kramade om mig sen spran jag ner till Laban och red in på banan!! Publiken jublade och sen kom dom med priset!!

Jag vill tacka!
Mamma och pappa som följde med hit till Tyskland!

Alla tränare
Och häst skötare som tränat upp Laban

Sanna och Alvas familjer som tog hand om gården

H&M som sponsrar mig!

Alla här dom anordnat SM

Alla ni som hejat och trot på mig!

&

Publiken!

Dom här fick jag av Aftonbladet! Tack!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards